10 εύκολες συνταγές snack για τους μικρούς μας μάγειρες

Να μερικές ιδέες για snack που μπορείτε να ετοιμάσετε ακόμα και με τα τρίχρονα παιδιά σας

Κείμενο:

Να μερικές ιδέες για snack που μπορείτε να ετοιμάσετε ακόμα και με τα τρίχρονα παιδιά σας.
Αξίζει να το προσπαθήσετε! Σκεφτείτε απλά τη χαρά που θα αισθανθούν δημιουργώντας κάτι…

1. Κάνοντας τα μήλα ακόμα πιο νόστιμα
Μία από τις πρώτες τεχνικές που μπορείτε να μάθετε στα παιδιά σας είναι να χρησιμοποιούν μαχαίρια βουτύρου. Δείξτε ανοχή στην ακαταστασία που μπορεί να δημιουργηθεί στην κουζίνα σας και βοηθήστε τα να αλείψουν με φυστικοβούτυρο φέτες μήλου (που εσείς έχετε κόψει) και να τοποθετήσουν σ’ αυτές σταφίδες ή αποξηραμένα cranberries.

2. Μαθαίνοντας να κόβουμε μπανάνες
Είναι πολύ σημαντικό σε αυτές τις μικρές ηλικίες να διδάσκουμε στα παιδιά μας να χρησιμοποιούν σωστά τα ασφαλή μαχαίρια βουτύρου. Έτσι, το να κόψουν σε μικρά κομμάτια μία μπανάνα θα είναι για αυτά παιχνιδάκι!

3. Σάντουιτς με μπανάνα & τυρί κρέμα
Είναι πολύ διασκεδαστικό για τους μικρούς μας φίλους να απλώνουν τυρί κρέμα στα κομμάτια μπανάνας που μόλις έχουν κόψει και μετά να απολαμβάνουν το δημιούργημά τους.

4. Τυρί
Προμηθευτείτε ένα ασφαλή για τα παιδιά μαχαίρι τυριού και μάθετέ τους να το χρησιμοποιούν σωστά.

5. Φτιάχνοντας σπιτικό ζελέ
Χρησιμοποιήστε κομμάτια φρούτων και 100% φυσικό χυμό, προκειμένου να φτιάξετε υγιεινά, νόστιμα ζελέ. Αφήστε τα παιδιά σας να τα κόψουν σε μικρά κομματάκια με ένα μαχαίρι βουτύρου αφού τελειώσετε. Θα είναι περήφανα που βοήθησαν σε μια τόσο νόστιμη συνταγή!

6. Εναλλακτικά δημητριακά πρωινού
Τι θα χρειαστείτε:
• Φέτες μπανάνας
• Ξηρούς καρπούς που να αρέσουν στα παιδιά σας
• Νιφάδες δημητριακών χωρίς ζάχαρη
• Γάλα
Βάζουμε το γάλα σε ένα μικρό μπολ και στη συνέχεια οι μικροί σεφ προσθέτουν τα παραπάνω σε ποσότητα που αυτοί επιθυμούν. Ένα πολύ υγιεινό πρωινό είναι έτοιμο!

7. Τοστ με βούτυρο
Το να απλώσουν βούτυρο σε μία μαλακή φέτα ψωμί θα είναι για τα παιδιά παιχνιδάκι!​

8. Κάνοντας μίξη φρούτων και ξηρών καρπών
Αναμειγνύοντας για παράδειγμα το παιδί σας καρύδια και αποξηραμένα φρούτα έχει αμέσως δημιουργήσει ένα πολύ υγιεινό και θρεπτικό σνακ!

9. Καλά βρασμένα αυγά
Παιδιά προσχολικής ηλικίας μπορούν να μάθουν πολύ εύκολα να καθαρίζουν καλά βρασμένα αυγά. Βάλτε σε ένα μικρό μπολ με νερό τα βρασμένα αυγά αφού πρώτα τους έχετε δημιουργήσει ρωγμές στην επιφάνεια. Το νερό θα διευκολύνει τα παιδιά να τα καθαρίσουν. Έπειτα, μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα μαχαίρι βουτύρου ή τυριού για να τα κόψουν. Ένα θρεπτικό γεύμα είναι έτοιμο!

10. Γουακαμόλε
Αν σας αρέσει το γουακαμόλε-μεξικάνικη σάλτσα με βάση το αβοκάντο- τα παιδιά σας μπορούν να βοηθήσουν στην ετοιμασία του. Κόψτε το αβοκάντο και στη συνέχεια δείξτε στους βοηθούς σας πώς να το λιώσουν με το πιρούνι.

Καλή επιτυχία!

Όλγα Κουνάρη

www.mathainodiatrofi.org

Share

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΜΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *