5 συμβουλές για πιο εύκολο τοκετό

Καθημερινά μυστικά για να είστε έτοιμη τη μεγάλη μέρα

Κείμενο:

Όσο συναρπαστική και αν είναι η εγκυμοσύνη για μία γυναίκα, είναι λογικό να αισθάνεται ανησυχία και άγχος όσο πλησιάζει η ώρα του τοκετού.

Για να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να έχετε έναν όσο το δυνατόν πιο εύκολο τοκετό μπορείτε να κάνετε κάποια μικρά πράγματα που θα προετοιμάσουν το σώμα σας για αυτήν την τόσο δύσκολη φυσική διαδικασία.

Βάλτε λοιπόν αυτά τα 5 πράγματα στην καθημερινότητά σας για να αποκτήσετε μεγαλύτερη σιγουριά για τη μεγάλη ημέρα!

1. Κοιμηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε
Παρόλο που ο ύπνος, όσο περνούν οι μήνες και μεγαλώνει η κοιλιά σας, θα είναι πιο δύσκολος, είναι σημαντικό να κοιμάστε και να ξεκουράζεστε όσο περισσότερο μπορείτε καθημερινά. Θα βοηθήσει να έχετε πιο ομαλή εγκυμοσύνη αλλά και να αντιμετωπίσετε καλύτερα τον τοκετό, αντί να φτάσετε σε εκείνη την ώρα σωματικά εξαντλημένη. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα οι γυναίκες που κοιμούνταν 6 ή λιγότερες ώρες την ημέρα στη διάρκεια του τελευταίου μήνα της εγκυμοσύνης τους είχαν μεγαλύτερης διάρκειας τοκετό από τις γυναίκες που συμπλήρωναν πάνω από 7 ώρες ύπνου καθημερινά.

2. Διώξτε το περιττό άγχος
Εξασκηθείτε στον έλεγχο και τη μείωση του στρες στην καθημερινότητά σας. Θα σας βοηθήσει πολύ στον τοκετό, που από μόνος του είναι μία αγχωτική διαδικασία το να έχετε μάθει ήδη πώς να μένετε ήρεμη και ψύχραιμη.

3. Κάντε τις αναπνοές σας
Ζητήστε τη συμβουλή του γυναικολόγου σας και κάντε εξάσκηση σε τεχνικές αναπνοών. Στη διάρκεια του τοκετού, οι αναπνοές θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τις συσπάσεις και να παραμείνετε ήρεμη. Κάνοντας προετοιμασία πριν την μεγάλη μέρα, θα αισθανθείτε πιο σίγουρη ότι ξέρετε τι να περιμένετε και ότι θα καταφέρετε να διατηρήσετε τον έλεγχο.

4. Ασκηθείτε
Εφόσον έχετε ομαλή εγκυμοσύνη και ο γιατρός σας δώσει το «πράσινο φως» δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην ασκηθείτε. Η άσκηση, μέσα σε λογικά πλαίσια πάντα, βοηθάει να δυναμώσει το σώμα σας και οι μύες που θα χρησιμοποιήσετε στη διάρκεια του τοκετού. Παράλληλα, μπορεί να σας μειώσει τον πόνο στη μέση αλλά και να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειάς σας. Ένα από τα πιο επωφελή είδη άσκησης για εγκύους είναι η γιόγκα.

5. Εξασκηθείτε με Kegel
Οι ασκήσεις Kegel δυναμώνουν τους μύες της πυελικής χώρας, που στηρίζουν μεταξύ άλλων τη μήτρα, αλλά και τον κόλπο. Για αυτό και είναι ιδανικές για γυναίκες που ετοιμάζονται να γεννήσουν, αφού μπορούν να κάνουν τον τοκετό πιο εύκολο, αλλά και για γυναίκες που έχουν ήδη γεννήσει, αφού βοηθούν στην επαναφορά του σώματος. Και το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να τις κάνετε όποτε θέλετε και όπου θέλετε. Ζητήστε τη συμβουλή του γυναικολόγου σας για να είστε σίγουρη ότι κάνετε σωστά τις Kegel σας.

Share

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΜΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *