6 λόγοι να τρως κίτρινη κολοκύθα

Τώρα, πριν γίνει άμαξα.

Κείμενο:

Αρχίζεις να τις βλέπεις παντού- και δεν εννοώ μόνο στα Instagram stories αλλά και στους πάγκους της λαϊκής και τους υπαίθριους στους επαρχιακούς δρόμους.

Τις καλοκοιτάς, σου θυμίζουν το γνωστό παραμύθι, σκέφτεσαι να πάρεις κανά δυο, αλλά άστο, θα τις πάρεις στο Halloween.

Κακώς. Σου προτείνω να πάρεις και τώρα μία, να τη δοκιμάσεις, να πειραματιστείς μαζί της καθώς η θρεπτική της αξία είναι μεγάλη.

Και φυσικά έχεις μερικούς συγκεκριμένους λόγους να το κάνεις αφού η κολοκύθα:

1. Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε β-καροτένιο (εξού και το τέλειο χρώμα της), που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α.

2. Περιέχει ακόμα: βιταμίνες B1, Β3, Β5, Β6 και C.

3. Είναι καλή πηγή μαγνησίου, καλίου, φυτικών ινών, αλλά και χαλκού, Ω3 λιπαρών οξέων, και σύνθετων υδατανθράκων.

4. Μειώνοντας την οξύτητα των υγρών του στομάχου είναι ιδανική επιλογή για σένα που έχεις γαστρικά προβλήματα.

5. Οι φυτικές ίνες της αποβάλλουν μέρος της χοληστερίνης και συντελούν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

6. Θερμίδες; Α, το ξέχασα. Μόλις 34 στα 100 γραμμάρια. Τώρα, εάν πας και την φτιάξεις σε καμιά πίτα με κρέμες και τυριά, ε, το εκτοξεύεις το θέμα.

Πηγή: AllYou.gr

Share

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΜΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *